In concediu la mare? Incearca aceste exercitii pe care le poti face pe plaja

Exercitiile pe plaja iti vor da energia de care ai nevoie pentru o vacanta de vis, dar te vor ajuta sa te si mentii in forma. Doar pentru ca esti in concediu la mare, asta nu inseamna ca trebuie sa te culci pe o ureche si sa iei o pauza prea mare de la antrenamentele cu care esti obisnuit(a). Exista o multitudine de moduri de a te mentine in forma si, in acelasi timp, de a sta cu picioarele in nisip si a profita de soare si briza marii. Atunci cand simti nevoia sa-ti pui putin sangele in miscare, incearca aceste exercitii simple, dar care te vor ajuta sa arati sa arati uimitor pe tot parcursul vacantei.
exercitiile pe plaja

Exercitiile pe plaja iti vor da energia de care ai nevoie pentru o vacanta de vis, dar te vor ajuta sa te si mentii in forma. Doar pentru ca esti in concediu la mare, asta nu inseamna ca trebuie sa te culci pe o ureche si sa iei o pauza prea mare de la antrenamentele cu care esti obisnuit(a). Exista o multitudine de moduri de a te mentine in forma si, in acelasi timp, de a sta cu picioarele in nisip si a profita de soare si briza marii. Atunci cand simti nevoia sa-ti pui putin sangele in miscare, incearca aceste exercitii simple, dar care te vor ajuta sa arati sa arati uimitor pe tot parcursul vacantei.

Inainte de toate, seteaza-ti o ora, de preferat dimineata, in fiecare zi pentru antrenamentul tau, in functie si de programul pe care il vei avea in vacanta. Este foarte usor sa trisezi in concediu si sa mergi pe ideea ca astazi te relaxezi, iar maine recuperezi.

Iti propunem sa incluzi in programul de vacanta si exercitiile pe plaja, antrenamente in stil tabata, cu exercitii cu durata mica, dar foarte intense, cu ajutorul carora vei putea arde si pana la 1000 de calorii in doar 30 de minute. Secretul este ca in fiecare interval de 20 de secunde de antrenament sa lucrezi la intensitate maxima cu o pauza de 10 secunde pentru repaus.

#1 Jogging pe plaja

exercitiile pe plaja

Pentru incalzirea de dinaintea antrenamentului alege sa faci jogging timp de 5 minute la maluri marii. Acesta este cu mult mai greu si mai solicitat pe nisip decat pe ciment sau pe banda de alergare, prin urmare, va fi un antrenament cu care corpul tau nu este inca obisnuit, ceea ce il va face si mai eficient.

#2 Plank sau plansa de tip surfer

exercitiile pe plaja

Acest antrenament presupune imitarea miscarii pe care o fac surferii atunci cand se ridica de pe placa lor chiar inainte de a prinde un fel. Incepe pe sol in pozitia de plansa cu mainile la nivelul umerilor si cu abdomenul cat mai aproape de nisip. Din aceasta pozitie, executa o saritura intr-o pozitie ghemuita, la fel cum ai sari in apa de pe marginea unui vapor. Intoarce-te la pozitia initiala si repeta miscarea de cateva ori.

#3 Cursa prin nisip

exercitiile pe plaja

Acesta este unul dintre exercitiile pe plaja care te pot ajuta cel mai mult la intinderea muschior hemstring. Incepe in pozitia de plansa, apoi parcurge drumul pe maini si picioare (genunchi) timp de 30 de secunde. Pentru a-i adauga si mai multa intensitate, deplaseaza-te de fiecare data inapoi sau in laterale. Asigura-te ca efectuezi acest antrenament pe nisip uscat si moale pentru a te ajuta sa-ti mentii stabilitatea si a evita potentiale accidente.

#4 Sariturile pe nisip

exercitiile pe plaja

Intr-adevar, acest exercitiu presupune, in esenta, o simpla saritura pe nisip, insa diferenta consta in intensitatea fiecarui salt in aer, cat mai sus astfel incat sa te simti, in acelasi timp, in siguranta. Nisipul iti va oferi un plus de rezistenta, precum si o amortizare a aterizarii, comparativ cu o podea tare. Sariturile sunt o alternativa excelenta pentru tonifierea musculara si pentru imbunatatirea posturii corpului

Fandarile sunt unele dintre cele mai bune exercitii pentru picioare, iar realizarea lor pe plaja nu face decat sa te puna in fata unor noi provocari si sa te forteze sa dai totul pe durata antrenamentului. Inainteaza cu un picior, mentinand genunchiul deasupra gleznei. Genunchiul din spate ar trebui sa atinga usor nisipul. Ajuta-te de piciorul din fata pentru a inainta si de piciorul din spate pentru a pasi in a doua fandare. Probabil ca nisipul nu va fi uniformizat, asa vei fi fortat sa folosesti si mai multi muschi pentru a-ti stabiliza corpul. Pentru o eficienta si mai mare, muta-ti antrenamentul in apa.

#5 Fandari in apa si nisip

exercitiile pe plaja

Fandarile sunt unele dintre cele mai bune exercitii pentru picioare, iar realizarea lor pe plaja nu face decat sa te puna in fata unor noi provocari si sa te forteze sa dai totul pe durata antrenamentului. Inainteaza cu un picior, mentinand genunchiul deasupra gleznei. Genunchiul din spate ar trebui sa atinga usor nisipul. Ajuta-te de piciorul din fata pentru a inainta si de piciorul din spate pentru a pasi in a doua fandare. Probabil ca nisipul nu va fi uniformizat, asa vei fi fortat sa folosesti si mai multi muschi pentru a-ti stabiliza corpul. Pentru o eficienta si mai mare, muta-ti antrenamentul in apa.

#6 Sesiune de inot in mare

Este stiut faptul ca inotul este unul dintre cele mai bune exercitii fizice pe care il poti face pentru ca te pune in situatia de a-ti folosi aproape fiecare muschi pe care il ai. Daca mai prinzi si o zi cu valuri si curenti in mare, antrenamentul devine si mai dificil, dar mai eficient in a arde si mai multe calorii si te va ajuta si la tonifierea muschilor. Cu toate acestea, asigura-te ca alegi un moment in care curentul nu te va rasturna.

Daca vrei sa experimentezi o parte din exercitiile propuse mai sus sau, pur si simplu, iti cauti inspiratia pentru antrenamentul din vacanta, nu rata Summer Beach Bootcamp #FuturaGym | Editia 14, Mamaia ce va avea loc in perioada 23 – 26 august 2019.

Related Posts

Leave a comment