STIL DE VIAȚĂ ACTIV ÎN PANDEMIE: 4 obiceiuri nesănătoase la care să renunți imediat

Pandemia declanșată de COVID-19 ți-a schimbat felul în care te raportezi la greutatea ta?

Te îngrijorează kilogramele în plus și le consideri un factor de risc suplimentar în ceea ce privește infectarea cu noul coronavirus?

Nu mai aștepta! Acum este momentul să renunți la un stil de viață sedentar și să îți faci un abonament la sala de fitness pentru că mișcarea, mai presus de toate, înseamnă sănătate. Pe fondul pandemiei de coronavirus, se arată că obezitatea și imunitatea scăzută cauzată de aceasta sunt factori majori de risc pentru orice categorie de vârstă. Așadar, îndrăznește să te înscrii la un club de fitness și renunță la următoarele 4 obiceiuri nesănătoase dacă vrei să începi cu dreptul un stil de viață activ.

Uită de mâncatul pe fond emoțional!

Chiar dacă pandemia de coronavirus te-a bulversat și te-a determinat să stai cât mai mult timp în casă, mâncatul din plictiseală sau din cauza stresului nu este o soluție nici pentru rezolvarea lipsei de ocupație și nici pentru prevenirea infectării cu noul coronavirus. Pentru a începe un stil de viață sănătos și a-ți crește imunitatea, uită de snacks-urile din sertar și asigură-te că odată cu abonamentul la sala de fitness, ți-ai ales și un antrenor personal care să te susțină pe noul drum și care să îți ofere un plan de nutriție personalizat, construit strict pe nevoile și obiectivele tale.

Nu te simți complexat de lipsa condiției tale fizice!

Mersul la sala de fitness trebuie privit drept cel mai sigur drum spre o viață mai sănătoasă și o imunitate puternică. Redresarea după o lungă perioadă sedentară înseamnă o reapropiere de tot ceea ce presupune sportul și un program de antrenament. Iată de ce colaborarea cu un antrenor personal este esențială pentru a-ți schimba stilul de viață. El îți va oferi atât suportul moral necesar pentru a continua pe noul drum, cât și o schemă diversificată de antrenamente pentru redobândirea condiției tale fizice.

Nu îți monitoriza obsesiv greutatea!

Dacă nu faci parte din categoria oamenilor cu un surplus ponderal semnificativ și cu risc de a fi diagnosticați cu obezitate, nu este cazul să îți monitorizezi obsesiv numărul de kilograme. În contextul pandemiei de coronavirus, adoptarea unui stil de viață activ are ca obiectiv principal, înainte de toate, creșterea imunității. Astfel, fie că vei efectua un antrenament de slăbit sau un antrenament de tonifiere, trebuie să ai în minte ideea că obiectivul tău principal în această perioadă este creșterea imunității și abia apoi atingerea unui anumit număr de kilograme.

Nu aștepta schimbări de la o zi la alta!

Adoptarea unui stil de viață activ presupune, mai ales în prima perioadă, un efort semnificativ cu privire la respectarea cu strictețe atât a unui program de antrenament, cât și a unui plan de nutriție. Chiar dacă un antrenor personal va fi capabil să sesizeze schimbări în ceea ce te privește de pe o zi pe alta raportându-se la capacitatea ta de efort, condiția ta fizică etc., tu nu vei vedea schimbările imediat. Nu lăsa acest aspect să te descurajeze și continuă cu o doză suplimentară de determinare. Cele mai așteptate schimbări, în contextul pandemiei, nu se văd, ele trebuie doar dobândite – creșterea imunității prin mișcare.

Related Posts

Leave a comment