Trucuri pentru un corp de invidiat pe plaja in doar 7 zile

Poate ca ai lasat antrenamentele pentru vara pe ultima suta de metri si te gandesti ca, inainte de vacanta de vis pe care ti-ai planificat-o, nu mai ai nicio sansa sa reintri in forma maxima. Antrenorii Futura Gym vin in ajutorul tau cu cateva mici trucuri pentru un corp de invidiat pe plaja in doar 7 zile. 
corp de invidiat pe plaja

Poate ca ai lasat antrenamentele pentru vara pe ultima suta de metri si te gandesti ca, inainte de vacanta de vis pe care ti-ai planificat-o, nu mai ai nicio sansa sa reintri in forma maxima. Antrenorii Futura Gym vin in ajutorul tau cu cateva mici trucuri pentru un corp de invidiat pe plaja in doar 7 zile.

Concediul de vara pe care il astepti de atata timp este mai aproape decat crezi, iar planurile pentru a reintra in forma nu au mers dupa cum ti-ai propus. Iti suna si tie cunoscut, nu? Nu te ingrijora pentru ca in doar 7 zile poti face mici schimbari simple, dar care te vor face sa te simti de minune pe plaja.

#1 Monitorizeaza si controleaza portiile de mancare

reducerea portiilor corp de invidiat

Pe masura ce marimea unei portii de mancare creste, la fel se intampla si cu talia, dar facand cateva schimbari iti poti revizui atat dieta, cat si silueta. Urmareste cat de mult mananci si daca nu cumva portiile sunt in general prea mari. Cea mai simpla metoda de a reduce dimensiunea portiilor de mancare, implicit excesul de calorii, este de a folosi farfurii mai mici.

Cu toate acestea, nu trebuie sa te infometezi. Daca iti este foame, trebuie sa mananci, insa incearca sa nu te concentrezi pe cat mananci si sa faci un efort sa nu consumi mai mult decat ai nevoie. Cand mananci, exista un punct in care poti considera ca ai mancat suficient si esti multumit, si, apoi, exista acel punct pe care multi dintre noi il depasesc. Acesta este punctul pe care tu al trebui sa-l eviti.

#2 Nu sari peste micul dejun

mic dejun sanatos

Un mic dejun sanatos, echilibrat si bogat in nutritienti este cheia pentru a arata si a te simti fabulos in fiecare zi, iar pentru obiectivul nostru de 7 zile, trei mese echilibrate pe zi sunt un “must”. Nutrionistii sunt de parere ca micul dejun este cea mai buna masa a zilei pentru ca daca va veti consuma majoritatea caloriilor dimineata, pe durata intregii zile le veti si consuma. Cerealele, fructele, iaurtul, ouale si painea prajita nu ar trebui sa lipseasca de pe masa de dimineata.

Daca iti doresti un plan alimentar personalizat si un mic dejun potrivit rezultatelor pe care le urmaresti, programeaza-te la o sedinta de consultanta in nutritie cu Alexander Florescu.

📌1 sedinta consultanta in nutritie | 100 lei;
📌 Plan de nutritie personalizat | 150 lei (tariful se aplica doar celor care au achizitionat in prealabil sedinta consultanta in nutritie);
📌 Plan de nutritie personalizat | 250 lei.

#3 Evita schimbarile drastice

schimbari drastice

Avand doar o saptamana la dispozitie pentru a obtine un corp de invidiat, sunt sanse foarte mari sa fii tentat sa iti modifici drastic dieta, insa toate aceste schimbari bruste iti vor face mai mult rau decat bine. Eliminarea zaharului si evitarea mancarurilor sarate sunt, totusi, un inceput bun. Nu incerca sa consumi dintr-o data foarte multe fructe, legume sau alimente bogate in fibre din dorinta de a vedea rezultatele rapid. Daca corpul tau nu este obisnuit cu ele, toate acestea pot provoca stari incomode. Recomandarea este sa le introduci treptat in dieta ta astfel incat organismul sa aiba timp sa le asimileze.

#4 Hidrateaza-te

hidratare corecta

Hidratarea corecta cu cel putin 2 litri de apa pe zi, nu numai ca te va ajuta sa-ti mentii greutatea, dar te va si scapa de oboseala cauzata de deshidratare. Beneficiile apei nu se termina aici: apa este calorirca si fara zahar, astfel incat inlocuirea altor bauturi cu apa este o modalitate foarte buna de a mentine sub control aportul de calorii.

De asemenea, mentinandu-ti corpul hidratat iti vei ajuta si inima sa pompeze mai usor sangele catre muschi pe care ii va ajuta sa lucreze eficient. Este foarte simplu: fara apa suficienta, inima ta va suferi, iar daca inima sufera, sufera si corpul tau.

#5 Nu uita de miscare

Asa cum nu este indicat sa faci schimbari drastice in dieta ta, este important sa-ti cunosti limitele atunci cand vine vorba de intensitatea exercitiilor, mai ales daca de obicei nu te antrenezi. Daca nu ai experienta in sala de fitness, recomandarea este sa incepi cu o sesiune de mers pe jos pentru a mari temperatura corplului si pentru a creste circulatia sangelului (minimum 5-10 minute). Dupa aceasta incalzire, poti continua cu o serie de exercitii cu propria greutate  de genul fandari, genuflexiuni, flotari, planks, podul, deadlift pe un picior etc.

Cel mai important este sa va urmariti si sa va ascultati corpul, modul in care se resmite pe durata antrenamentului, pentru a inceti sau a creste repetarile/seturile. Incercati si adaugati repetari sau exercitii noi in fiecare zi.

Tu ce faci pentru a fii in forma maxima? Impartaste-te cu noi alte trucuri pentru un corp de invidiat pe plaja?

Related Posts

Leave a comment